Sommarjobb

Vardag / 0 Kommentarer / 2013-06-07, 20:41:00
Jag hade turen och fick det sommarjobb jag sökte, Jamtli historisk miljö första perioden. Så från den 22 juni kommer jag jobba på fotoataljen, har egentligen ingen aning om vad jag ska göra.. Har dock fått 2 feta inläsningspapper som jag ska försöka lära utantill eller vad dom nu kräver. Men det känns bra att jag i 2 veckor ska få göra det jag älskar, att skådespela och träffa nya människor. Dessutom är det mitt första år ute i sommarjobbsbranchen och de som jobbar på jamtli verkar  lltid ha så sjukt kul, så jag är taggad!
 
Var på introduktionsmöte förra veckan, som tur var så var Oskar och Mattias där, så jag slapp känna mig FA, haha. Nästa vecka ska jag på klädprovning och ännu ett introduktionsmöte, som kommer att vara i 6 timmar, sen är det inte så
länge tills jag börjar jobba!
 
o

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback