de sötaste barnen på jorden.

Vardag / 1 Kommentarer / 2013-06-07, 21:33:00
Sedan fyra år tillbaka har jag åkt till världens bästa kontaktfamilj, (jag gick i sexan och var typ värsta problembarn så då fick jag åka till en famlij som bor i Hallviken) Under dessa fyra år har jag uvecklat en så bra relation med famlijen så den känns nästan som min egen. Jag åker dit typ 2 eller 3 gånger i månaden, så ofta jag kan helt enkelt. Där bor det två småpojkar, Rasmus, 6 år och lilla Mattis 3 år. Och sen Lovisa 15, som blivit typ som min syster. Vi delar allt osv. Jag älskar dom helt enkelt! Men i sommar kommer dom att flytta ner till söder, känns allt annat än bra. Dom bor på en gård i Hallviken och dom äger 3 hästar, Wittra, ett russ som jag och lovisa alltid tolkade med madrass i vintras. Birk, som är Lovisas häst, dom är sjukt duktiga, och har varit iväg på ganska många tävlingar. Och sen min favorit, Hero, en haflinger som jag brukar rida. Han är så sjukt fin, det är iförsej alla hästarna, men jag har fastnat för Hero <3
 
 
 
 
 
 
Herooo <3
 
 
Haha, charmig pojk!
 
 

Kommentarer
Emelie Petersson:

Vilka härliga bilder :-)

2013-06-08, 21:17:26 / Blogg: http://syrum.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback